Nowe logo audycji autorstwa „Lorda of the Logos”

    Z nieukrywaną dumą oznajmiam, że Christophe Szpajdel znany jako „Lord of the Logos” stworzył dla audycji Antidotum nowy logotyp. Oficjalną premierą logotypu jest niedziela 10.05.2020. Od tego dnia tylko wersja logotypu stworzona przez Lorda Szpajdela jest właściwa.

  Na tę chwilę nieoficjalnie mogę poinformować, że Christophe zgodził się na wywiad dla Antidotum. Zatem spodziewajcie się niespodzianki w audycji za kilka tygodni.

         Krótka notka biograficzna autora nowego logotypu:

Christophe Szpajdel, którego określa się też mianem “Lord of the Logos”, urodził się w Belgii i mimo, że posiada polskie korzenie, to na co dzień mieszka w Wielkiej Brytanii. Projektowaniem logotypów zajmuje się od wczesnych lat 90-tych, używając tylko ołówka i tuszu. Ta technika tworzenia wciąż towarzyszy mu do dnia dzisiejszego. Jego międzynarodową karierę zapoczątkowało zaprojektowanie w 1991 roku logo dla norweskiej formacji Emperor. Wiele innych znanych grup wciąż używa jego logo w niezmienionej formule jak choćby: Borknagar, Old Man’s Child, Enthroned, Moonspell, Aborted czy Abigail Williams. W 2017 roku jeszcze większy rozgłos przyniosło mu namalowanie logo dla amerykańskiej wokalistki Rihanny, artysta stworzył też logo do “Man Unkind” Metalliki, które trafiło na czołówkę oficjalnego teledysku zespołu. Szpajdel namalował tysiące znaków graficznych dla zespołów muzycznych, osób, firm i organizacji. Art Deco, Art Nouveau czy Klasycyzm od samego początku stanowiły dla niego źródło inspiracji i łatwo można je zauważyć w wielu pracach. 

Zapraszam na fanpage Artysty: https://www.facebook.com/christophe.szpajdel